Lättläst

Informationen på expokarlskrona.se ska vara lättläst och enkel att förstå för så många som möjligt.

Det ska vara enkelt att hitta rätt och lätt att förstå språket på expokarlskrona.se. Vi försöker också se till att det finns olika sätt att få information, till exempel genom bilder och filmer.

Har du frågor?

Om du har frågor om hur Karlskrona kommun jobbar med webbplatsen kan du höra av dig till kommunikation@karlskrona.se.

Om du har frågor om kommunen och vad vi kan hjälpa till med kan du ringa till kommunens växel på nummer 0455-30 30 00.

Vill du träffa oss kan du besöka receptionen i kommunhuset. Vi finns på Östra Köpmansgatan 1 A i Karlskrona.

Expo Karlskrona

Du är på väg att bli en del av något stort!

Vad heter ditt företag/organisation?

Så vi vet vem du representerar

Vad heter du?

Så vi vet vem som är kontaktperson

Vad har du för e-postadress?

Så vi kan kontakta dig.

Tack!

Tack för din intresseanmälan!

You must check reCaptcha above!